CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, July 16, 2008

BBq wit my PJ coursemate...

last Saturday, kami ada bbq with ms py...cool lah we went 4 the bbq shopping with ms py or ka py last friday it was me leja mizah ka py dleng n ctang...kami shopping d huaho manggis..i was like 'ka nda mahal kah 2 shopping dsana aahhh?' she replied..'nda pa 2 kaka kn collect points jua'haha..asta...so..afta pusing2 dsana..kmi spend round $160 but...lum g bli ayam n stuff..hahah...pa saja kmi bli aahhh...

after that kaka py suruh kami ja bli all d meaty raw food..she gave us $100 for that..baiknya ka py ani...thanks ka py!!!!!!thanks 4 teaching us Sport Science n Pendidikan sukan...*hugs* mudahan tah panjang umur n murah rezki...amin....so we end up spending that money buying ayam and lamb...nyam nyam...heheh..nyaman aaahhh...

To add up, kmi marinate the meaty things sama2..heheh..its me leja dleng n ctang..nah kan kmu aahhh..ucap me pandai jua me marinate 2...=p even tho i spend mcm over 4 the ingredients..heheh...biar cia...yng penting ada quality n nyaman...thumbs up!!!even tho d entire session me kna mare2 leh dleng n leja...:'( kurang asm 2 drng dua aahh...suka wah buli me aahhh... sbr ja lah...














0 comments: