CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, August 2, 2008

im lucky!!!i didnt broke my gigi!!!

yesterday, my team which is M.I.D ada match against Las Leonas for the national hockey league..kami draw 1-1 but macam2 happened..ka dil tkana bula yang kna hit leh ka py dkt lehernya (i think sblah kiri pipinya) ya kana rush khospital..in the end ya kna stitch 11...gla eehh....cian ka dil...but kami tau plang ka py nda sengaja..we are playing one of the most dangerous game here..biasa lah 2 f tkana bula n all...banyak g yang teruk pernah happened such as kepala bmasukan basi cz skull ratak...muka bejahit..luka sampai nampak tulang..macam2 lah...

anyway...nda lama ka dil kana bawa khospital 2 me g kana bula time shoot corner gila cun pat bibir atas!!!!:'( gla bah....tym shoot corner g masa paling urg hit brabis...so...resultnya...bibir atas me bangkak ala2 Angelina Jolie g2...hahahahahaha...kurang asam 2 urg2 hockey aahhh..drng ucap me!!!but banar eeyyy bek jua nda patah gigi wah...n plus my lips masih sexy..mmuuaacchhzzz (with my sexy lips) alhamdulilah...bek jua nothing serious f sumbing aaauuu...nyasal sumur idup..payah kan mkn n minum ja but so far im good...

no pictures of this match cz i was bz simpan ais pat my lips..heheh..

*edited*
after the match abg alik ada khockey dgn skuternya yang rugged..hehehhe...lama dah nda jmp but he is still nice mcm dulu...that is how mature people act...a good friend...will be nice 2 u sampai bla2 pun...










0 comments: