CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, June 17, 2008

Go..... BruNEi MuARa!!!!




kasut sapa ni nah??



Brunei Muara chix




Brunei Muara hockey team



Time briefing



Around 5 ish i went 2 the hockey field 4 our 'PSK' training session..i arrived so late until kna tgur oleh ka py..heheh..sori yea..my dleng 2 nda ingati me tadi..heheh..owh well cool lah tadi kami training 1st time ada dyan and shaz around..rindu the old Brunei Muara team but the new one is not bad at all..cool jua wit drng ani ada2 ja..tadi kami kana briefing sal kami punya match this saturday and opening day 4 the Pesta Sukan Kebangsaan..kana bagi jadual n kana inform sal baju n mcm2 lah...tapi kan yang sedihnya me nda dpt pkai my adidas shoe aahh..cz ya warna putih..takut confuse with bula!!isk..isk..sbr ja lah..but nda pa..i have my extra shoes plang..me pkai 2 ja lah...nanti me bli yang baru..


0 comments: