CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, September 13, 2009

Jangan lupa pada yng tiada...di bulan Ramadhan ani...

Asalamualaikum......td pagi my family and i went to the graves...hhmmm....i miss my late ninis...ayah's parents meninggal dah...i miss them so much...i used to manja2 to my nini specially nini hj urai,she used to bring me jalan2 and bought me lots of toys....even my parents miss them so much,they always remember them as yng slalu sedekah to people and thats y people byk syg them...i remeber 1 story from ibu...


when awal2 ibu n ayah kawin they lived 8 my nini's house..ibu tkajut when ya salam my nini kan kaja they gave $10 each!!!!!hahahahah....cakap nini 'bata' belanja kaja n beli minyak....sweet aahhh..urg kaja pun kana bg 'bata'....n this happn EVERYDAY...how i miss my nini kadai (nick name 4 my late nini) bg 'bata' sekolah every morning...salam them... kiss them...hug them....but i do remember 1 thing yng drng suka bnr2...BELAJAR...thats it, my nini mau cucunya msuk UNI...im glad and happy im the 1st in my ayah's side......Alhamdulilah....nini, im graduating this October..how i wish dpt bgambar with my graduation robe dgn nini...how i wish nini liat me terima my sijil dUBD...i know i only will receive DIPLOMA...but...i will achieve more in the future...Amin....I miss u nini.....


Now what left is my nini on the ibu's side...BABU nini....i cucu manja x aahhh...basar pun manja..hehhehe...nini even jahitkan 1 of my baju raya this year!!!sweet aaahhh...manik nya ja...but i suka.....i love the baju...btw my ibu's daddy is nini Zaili...hehehhe...sweet guy....very sweet and a very lovely guy...he always says,'Cu...'hahahah....nurul ni nini....alamak!!!!!byk wah his cucu and anak..thats y...



AL FATIHAH TO......HAJI ABU BAKAR BIN DAUD and PG HJH URAI....

0 comments: