CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, September 12, 2009

what's up with me and the tudung lately???

aaauuu....since this Ramadhan im wearing tudung..people i know kmu tend to be nda kenal me...hahahah....yes its me..im still ur NURUL..me cuba2 ja pkai lately...kn cuba biasakan if possible dteruskanlah INSYALLAH...i think its about time dah...see??no need dpaksa pandai me sendiri 2...2 hockey famly yng ketawa2kn me...nanti kmu!!!!but pujian kamu membuat saya bahagia..hahahaah...if kuat IMAN i teruskan...AMIN...even tho Shimy and Atul said me mcm ROCK STAR with tudung but...its just the beginning...plus...i still want to look like me babes..hahahah...i know this is weird but...i feel more comfy with tudung if nda pkai tudung mcm len rasanya...xcpt training hoki ja me nda btudung lah....sabar...hehehe..pelan2...

0 comments: